Nasze usługi

Pozycjonowanie stron to wieloetapowy proces, składający się z szeregu, złożonych elementów. Wymaga on specjalistycznych narzędzi, a także wiedzy. Tylko realizacja wszystkich na odpowiednim poziomie może przynieść satysfakcjonujący, długofalowy efekt. Lekceważenie któregokolwiek z nich w znaczący sposób obniża prawdopodobieństwo osiągnięcia założonych celów.

pozycjonowanie

Jaki model rozliczeń wybrać?

Wśród Klientów branży SEO utarło się przekonanie, że najbardziej korzystny jest model płatności za osiągnięte w wyszukiwarce pozycje. Otóż, tylko pozornie. Pakiet Bezpieczne Pozycjonowanie stanowi dla niego bardzo ciekawą alternatywę Poniżej tabela obrazująca najważniejsze różnice między tego typu usługami a naszą:


ELEMENT DZIAŁAŃ SEO

  • Kryterium doboru fraz
  • Audyt SEO
  • Optymalizacja strony
  • Strategia linkowania
  • Jakość zaplecza
  • Dostęp do panelu pozycji
  • Wykorzystywanie narzędzia GSC
  • Kontakt z agencją

MODEL OD EFEKTU

  • Łatwe do wypozycjonowania
  • Brak
  • Brak
  • Brak
  • Linki o niskiej jakości
  • Nie zawsze
  • Brak lub minimalnie
  • Sporadyczny

PAKIET BEZPIECZNE POZYCJONOWANIE

  • Duży potencjał sprzedażowy
  • Tak
  • Tak
  • Indywidualna
  • Dedykowane zaplecze linków
  • Tak
  • Pełna analiza
  • Indywidualny opiekun

W związku z tym, że wyznajemy zasadę całościowego podejścia do procesu pozycjonowania rekomendujemy Klientom korzystanie z pakietu usług. Na specjalne życzenie możemy oczywiście wykonać pojedyncze działania, które jednak wymagają indywidualnej wyceny. W takim przypadku zapraszamy do bezpośredniego kontaktu

Pakiet "Bezpieczne Pozycjonowanie" to oferta skierowana głównie dla firm z sektora MSP, stanowiąca najbardziej atrakcyjny na rynku kompromis między ceną a zakresem i jakością działań. Poniżej ogólna prezentacja specyfikacji pakietu. Oczywiście nasze kampanie zawsze są tworzone indywidualnie, na miarę potrzeb i wymagań danego Klienta.



LINK BUILDING

Proces tworzenia zaplecza linkowego dla strony. Od liczby i przede wszystkim jakości pozyskanych linków zależy zasadniczo pozycja strony w wyszukiwarce.

FRAZY WSPOMAGAJĄCE

Dodatkowe słowa kluczowe, które będą wspierać proces pozycjonowania głównych. Są to wyrażenia zawierające od 3 do 6 wyrazów, które odwołują się do szczegółów danego produktu lub usługi. Generują mniejszy ruch, ale dają za to bardzo skonkretyzowanych odbiorców.

AUDYT ORAZ OPTYMALIZACJA

Bardzo dokładne badanie witryny i przeprowadzenie na tej podstawie gruntownej optymalizacji jej treści oraz kodu, oczywiście z uwzględnieniem bieżących reakcji na wszelkie zmiany wytycznych wyszukiwarki Google.

CZYSZCZENIE NEGATYWNYCH LINKÓW

Analiza profilu linkowego strony oraz usunięcie mało wartościowych linków przychodzących, które negatywnie wpływają lub mogą wpływać w przyszłości na widoczność strony w wyszukiwarce.

GOOGLE MOJA FIRMA

Konfiguracja konta w tej usłudze pozwala na wyświetlanie informacji o firmie w wyszukiwarce Google, Mapach Google i Google+. Szczególnie przydatne w przypadku biznesów lokalnych, choć nie tylko.

OPINIOWANIE

Umieszczanie pozytywnych opinii o firmie w portalach Google+ lub Facebook. Wpływa na kreowanie pozytywnego wizerunku, stanowiąc jednocześnie cenne źródło naturalnych treści i zaplecza linkowego.

SYSTEMY MONITORUJĄCE

Instalacja oraz analiza danych z takich źródeł, jak: Google Search Console oraz monitoring pozycji strony. Na tej podstawie wyciągane są wnioski i wprowadzane bieżące korekty, mające na celu poprawę efektywności kampanii.

DORADZTWO

Indywidualny opiekun, który w razie potrzeby zawsze służy pomocą przy konsultacji spraw, mogących mieć wpływ na jakość pozycjonowania witryny.

MIESIĘCZNE RAPORTY

Każdorazowo dołączane do faktury zestawienia obrazujące pozycję witryny w wyszukiwarce na przestrzeni ostatniego miesiąca.